Växer så det knakar

Blir inte så mkt tid över för att blogga men jag har ju inte glömt det iaf!
I måndags var vi på BVC för att väga och mäta vårt lilla underverk och det visade sig att jag har samma dundermat som mamma hade till mig när jag var liten. Han hade ökat nästan 400 gr i vikt på en vecka samt att han vuxit 3 cm sedan förlossningen. BVC-sköterskan var tvungen att fundera vad jag matade honom med egentligen.... bra mat tydligen! :D
I övrigt så trillar dagarna på med mycket mys och vardagspyssel. Joel är otroligt snäll och lättsam så vi ska inte klaga på något. Nätterna känner väl på lite men det har mer att göra med att jag är van att sova så hårt, han är inte ens kinkig då. Vaknar ungefär var tredje timme och vill äta, mysa och sedan somna om. Äntligen har jag läkt så pass att långpromenader med hundarna känns hanterbart och Joel älskar sin vagn så det blir mycket trevliga promenader vilket också lättar mitt samvete för hundarna som suttit på undantaget länge nog nu. På tal om de fyrbenta så är enda "bekymmret" vi har nu att Egon demolerar både blöjor och amningskupor, oanvända dock, men det blir nog mycket att städa samt att han gärna håller till på sängen....
Vi har haft mycket besök men de har spridit ut sig lite vilket är tacksamt, hade nog inte orkat med några täta besök. På facebook har jag blivit inbjuden i en grupp för mammor i Övik med smått under 2011 och jag ser verkligen fram emot att få träffa lite nytt folk som sitter i samma sits.
Bjuder på en liten bild på en 14 dagar gammal Joel

Kommentarer
Postat av: karrå

Oj så Han växer! Vilken sötnos Han är! Pussar Han massvis från moster!

2011-09-06 @ 20:46:29
Postat av: towe

men nu gåre för fort;) tycker han ska va mini ett litet tag till, men pyret växer på ser jag ! Puss på er alla !

2011-09-06 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0