Vardagen återvänder

Nu känns det som att vardagen har återvänt till våra liv där jag och Joel kan skapa oss lite runtiner (så gott det går med en liten) om dagarna. Idag har Joel sovit mest hela eftermiddagen och jag har lyckats, med andan i halsen av rädsla att han ska vakna, tvättat taket i matrummet så nu är det redo för att målas och sedan ska det jäklar tapetseras. Nu kan vi inte skjuta mer på renoveringarna när jag faktiskt är hemma hela dagarna. Eftersom Joel är så snäll måste jag få lite gjort!
På torsdag är det dags att vägas och mätas igen så då är det upp till bevis om han fortsätter växa som han gjort till en början. Imorgon fyller Joel tre veckor men jag och Jonas är rörande överens om att det känns som det är mycket längre sen. Jag satt och tittade i förlossningsjournalen och funderade om det verkligen var JAG som var med om detta.... helt konstigt!
Nu vaknar lilleman och vill ha mat, bäst att ge honom det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0