I hemmets trygga vrå...

Nu ska vi se om jag kan få till det här inlägget utan att det verkar som att jag är missnöjd eller otacksam över den situation jag befinner mig i. Jag saknar mitt jobb! Det känns som att jag inte var riktigt redo att lämna jobbet när jag gjorde och det kommer bli så kul att komma tillbaka. Men jag ska heller inte föringa hur underbart det är att vara hemma och mysa med prinsen, för att inte tala om allt jag får gjort här hemma då Joel är just så underbar och sover långa stunder åt gången.
Nästa vecka ska jag och Joel åka på BVC för att träffa dr. Maja för en läkarkontroll av världens finaste unge. Jag ser fram emot att se hur mkt prinsen gått upp i vikt och växt på längden, känns som att han blivit så stor.

Idag skulle jag ha varit på Recycling moms klädbytardag eller på stan med mamma, Karrå och Karin men eftersom min, tidigare nämnda underbara, prins bestämde sig för att inte vara fullt så underbar under morgonen med mycket kink och pir så hoppade vi över alla aktiviteter. Istället bäddade jag ner Joel i vagnen och tog en långpromenad med hundarna, under vilken han somnade, sedan packade jag ner honom i bilbarnstolen och åkte till Skärpe där vi gick på åkern med Joel i bärselen. Underbara prinsen sov sig genom alla överflyttningar samt en halvtimme efter att vi landat hemma.... jo, han är nog underbar ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0