Njutningsfull mammaledighet

NU kan jag njuta av att vara mammaledig. Jag och Joel har inrättat lite rutin i vår vardag och nätterna är bättre samt att jag kan läsa honom på ett annat sätt nu än i början. Tänk att jag ska ha så svårt att acceptera att vara ny på saker och ting... Men nu är vi på banan och jag vågar mig till och med på lite längre, ej minutiöst planerade, resor till stan. Idag var vi in på UH en sväng och fikade med Marlene, som jag gick sköterske med och som fick en dotter några dagar innan Joel kom till oss. Riktigt mysigt och skönt att träffa någon som går igenom precis samma sak som mig, tar aldrig slut på saker att prata om! När vi hade fikat gick jag och prinsen på Åhlens och där sprang jag på Åsa som gick samma föräldragrupp som mig. Härligt, en till i samma sits! Livet är fint!

Imorron ska jag och Joel in på stan igen (nu jäklar) och då med moster Karin. Jag ska också åka på färgmagasinet och titta ut tapeter till hallen!
Men nu: SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0