Jag är kär....

Men å andra sidan kan man väl inte bli annat när kvällen spenderas med en sådan här guldglimp!

Oj oj vad det händer saker nu, Joel utvecklas underbart och vi ser nya saker varje dag! Mitt hjärta smälter varje gång han tittar på mig och ler det största leende han kan, det är kärlek det.

Imorron ska jag och Joel på SSRK:s inofficiella utställning på Solänget och hjälpa mormor att ställa lite hundar, ska bli trevligt och jag hoppas Joel sover sött.

Magen på lilla herrn är inte så mycket ett problem längre och han verkar inte alls besväras av den. Han kräks fortfarande en avsevärd mängd under en dag men det kan vi leva med bara palten mår bra och inte har ont. Jag tror stenhårt på att min återhållsamhet i vad jag stoppar i munnen samt dropparna, både Minifom och Semper, gör sitt för att han ska må bra!

Kommentarer
Postat av: test

test

2011-10-29 @ 17:58:24
Postat av: test

tesy

2011-10-29 @ 17:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0