HO HO!

Nu har vi börjat med BioGaia-dropparna och jag tycker mig redan se effekt på den lilla magen. Han är mycket mindre pruttig och verkar må mycket bättre på kvällarna. Så jag kan verkligen rekommendera detta till alla små onda magar (även till vuxna magar).

Planeringar och förberedelser för dopet/bröllopet går framåt. Idag var jag, mamma, Karin och Joel till Gerd som, så underbar hon är, tog på sig att sy om min klänning så jag kanske har en chans att komma i den. Känns bra att lämna den hos ett "proffs".

Prinsen växer så det knakar och jag tycker mig se nya saker varje dag. Måste bli bättre på att ta kort på honom så jag inte ångrar mig sedan!


Vi var på stan med Karin häromdagen och besökte stans underbaraste butik: Lajbans, och där hittade Joel en ny kompis som han älskar:
HO HO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0