5000+

I förra veckan var vi på BVC, träffade dr Maja och vägdes. Joel väger nu mer än 5 kg och är helt perfekt. Inte ett dåligt betyg! I övrigt kan jag väl säga att prinsen inte sover lika bra som han gjort hitills....eller jo han sover ju bra när han väl somnar och på dagen är det inga problem men natten.... Han somnar ofta vid sju-åtta och sedan vaknar han ju då vid nio-tio och har en period där han är jättepigg, ok det är ju inte så konstigt. Men när han sedan ska somna om är han otröstligt ledsen och skriker för full hals. Detta inträffar ungefär varannan till var tredje natt och jag fattar ingenting. Verkar inte som att han har ont i magen heller men jag tycker mig se lite samband mellan dessa kvällar och om det varit stökigt på dagen, alltså mycket åkande och flängande.... Tror vi ska försöka ta det piano några dagar och se om kvällarna blir bättre....

Här hemma har jag börjat strukturera upp vardagen lite och det innefattar maten också. På ICA:s hemsida finns det "billiga veckan" där man kan plocka ihop recept till sin egen veckomeny samt skriva ut inköpslista till dessa. Eftersom jag inte är bäst på att laga mat så passar det mig alldelens perfekt, man kan få en allsidig kost, lättlagat, billigt och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0