Pappa-dagen

Jag har sagt det förut och säger det igen, jag ska INTE klaga på att vi inte får sova om natten. I vilket fall så tär det att bli väckt kl 03.00 för att en liten mage kurrar. Inatt var inte lilla magen så hungrig. Prinsen somnade, äntligen efter mycket stök, vid 23.00 och vaknade inte förrän 07.10. DÅ var han däremot hungrig men ville inte somna om (inte så underligt kanske) utan log stort mot mig, sådär att hjärtat smälter lite.
Klockan är nu 09.40 och vi har redan hunnit med en promenad i det kyliga vädret. Som hundägare är minusgraderna en skänk från ovan då det under två veckors tid har dragits in så mycket grus och lera att tårarna inte varit långt borta. Och som nybliven mamma finns det inte så mycket tid att städa bort tidigare nämnda smuts.... = frustration!

Idag är det alla underbara pappors dag och det ska firas med buller och bång.... eller åtminstone lite fika kryddat med pussar och kramar. Jonas firar sin första pappa-dag och Jolle har köpt så fina presenter till sin pappa.
Min pappa bor ju lite långt bort för att kramas på men vi åker ju dit nästa helg och då tar vi igen det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0