Nya kvällsrutiner

Idag har vi varit på första träffen med föräldragruppen och jag hoppas att det blir många mer som följer, himla mysig grupp. Jag hade ju turen att jag kände två av de som var med så lite försprång men resten var fina de också. Babymassagen var jättemysig och Joel uppskattade det, han hade jättekul att ligga och kika på alla andra bebisar. När vi var klara och han fått lite käk somnade han i min famn. Jag la ner honom i vagnen och han fortsatte sova i två timmar till, underbart!
Sandra, en av deltagarna i gruppen berättade att hon hade för vana att lägga sin fina dotter tidigare på kvällen och jag har nu anammat detta. Ikväll somnade prinsen vid 20.00 och sover fortfarande, 21.15. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0