Förskoleplaner

Det kan ju tyckas att vi är ute i alldelens för god tid när det gäller att välja förskola men jag tror på att vara förberedd. Genom en arbetskompis har jag fått lite insikt i detta med kooperativ och jag tror helt klart att det är något för oss och Brandbilen ligger nära till hands och på väg in till stan samt att det verkar vara en aktiv förskola med mycket bra tankar om sin verksamhet. Imorron ska jag ringa till hon som har hand om köerna och höra om det är för tidigt att ställa sig i kö när det är aktuellt med start först i januari 2013.

I morgon ska jag och Joel sätta oss i bilen åka långt, till Dorotea, för första gången. Vi ska hälsa på moster Karrå och kusin Leah samt alla andra fina som finns i Dorro. Farmor (min) är hemma så henne ska vi hälsa på först och sedan ska vi till min hemby.

STORT Grattis till Veronica med familj som väntar tillökning! KRAMAR (kommer ju riktiga på lördag)


Kommentarer
Postat av: Veronica

KRAM på dig/er med!! Längtar tills på lördag när ni kommer å visar upp er ;)

2011-11-03 @ 19:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0