Morgonstund har....

Nej jag tänker inte ta den klyschan! För jag tycker verkligen att det skulle ha varit skönare att stanna kvar i sängen!
Igår var jag till sjukgymnasten för att få mig lite tips om hur jag ska hantera smärtan i vänster ben. Hon var förvånad över att jag var så "påläst och insatt"....ja, vad trodde du? När jag ringde och fick en tid första dryga veckan efter var jag ju tvungen att läsa mig till hur jag skulle göra för att överleva den veckan. Dock fick jag lite enkla tips på vad Jonas kunda hjälpa mig med för att avlasta mitt bäcken de dagar när livet suger lite extra, men inte vet jag om det var värt 80 kronor.
Idag är sista dagen på praktiken och jag ser verkligen fram emot att komma tillbaka till skolan för att avverka de sista veckorna...eller dagarna egentligen eftersom jag fått en hel del pass på akuten som inskolning så kommer jag nog inte lägga ner min själ heller i detta arbete. Ska bli spännande att se vad de hittat på åt oss som sista arbete....

Pyret är i farten som vanligt och verkar vara en morgontrött filur, är vaken och sparkar när jag vaknar men sedan när jag kommit mig upp och börjat med morgonbestyren så blir det bara tvårlugnt därinne! Det ska bli så spännande att se vad det är för en lite individ som finns där inne. Nu börjar jag längta till augusti!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0