29+3

När jag funderar över detta med att det ev blir ett extra ultraljud så känner jag mig lite orolig men samtidigt lite upprymd eftersom jag ser fram emot att se lilla Pyret. Jag lever nog i villfarelsen att allt är bra eftersom mamma envisas med att hon minsann legat över kurvan med alla sina barn också. Samt att jag inte kan hitta något på nätet som säger något om hög födelsevikt och vad det kan bero på, men jag kommer ta upp det med BM vid nästa besök.

Idag är det alla mammors dag och jag konstaterade just att jag kommer ju bli firad nästa år, spännande! Och då har vi nästan en ettåring i vår omsorg. Längtar verkligen tills Pyret kommer och vi får se vad det är vi har skapat. Det är fortfarande en aktiv och stark bebis, känns extra tydligt när h*n bestämmer sig för att sparka på min stackars urinblåsa som vid det här laget bör vara blåslagen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0