28+6

Idag har jag varit på MVC på kontroll och jag känner mig nöjd med att allt ser ut som det ska förutom det faktum att SF-måttet hade gått från den "normala" kurvan och upp till den övre gränsen och om det stiger ytterligare utan att plana ut om tre veckor så kommer det bli ett extra ultraljud. Men i övrigt såg det bra ut, blodtrycket stabilt, blodvärde lite lågt så det blir åter blutsaft och jag har gått upp ringa 2 kg sedan inskrivningen. Förra gången hade jag lite äggvita i urin men inte denna gång. Så sammanfattningsvis verkar denna graviditet gå som den ska, men jag ropar inte hej förrän vi åker hem från BB med Pyret! Kan knappt längta.....
Nu har jag börjat på akuten och det går bara bra men efter igår känner jag hur känslig jag är nu, kan inte vara ute och slarva! Imorron är det ett kvällspass så håll er hemma.....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0