I natt jag drömde....

Ibland är ju drömmar intressanta saker och jag kan ofta fundera vad de grundar sig i?! i natt drömde jag att vi hade en liten bebis men den var superliten, som att den skulle vara född NU och jag brydde mig inte om den alls. Jonas var alldelens förtvivlad att jag inte engagerade mig i den men eftersom den var så liten och slö resonerade jag att det var bäst att inte fästa sig vid den. Jag visste inte ens om det var en pojke eller flicka. Man kan ju undra vad som grundar en sådan dröm....
-----------
Idag ska jag och Jonas åka och köpa takfärg, målartvätt, rollerset och golvpapp, nu ska här målas tak. jag har dock kommit på att det kan vara fiffigt att slipa klart innan vi måste sätta dit golvpappen eftersom det är lättare att dammsuga upp slipdamm från golvet än från pappen.
Jag kommer med bilder på framstegen snart, jag tror Jonas ska få stada undan lite saker som vi använt klart här uppe. Just nu känns det lite gruvsamt eftersom vi skulle behöva köra igång med rummet nere i källaren.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0