19+3

Livet känns lite tungt just nu och då menar jag inte rent känslomässigt utan fysiskt. Självklart har jag inte hunnit bli "tung" än men alla rörelser känns som att de utförs i sirap. Idag praktiserade jag ett dagpass och jag är dödligt trött när jag kommer hem. Så, nu har jag klagat klart!
Det är defenitivt fosterrörelser jag känns i alla fall och det är underbart.
Som jag skrev så firade jag ju det lyckade ultraljudet med att inhandla ett par mammabyxor och nu kämpar jag på med att vänja mig vid att ha på mig dem. Det är lite jobbigt eftersom jag inte är van att ha byxor som är skurna så lågt men det går bättre och bättre. Det känns också lite tungt eftersom jag ser MYCKET gravid ut i dem och det beror på att "fläsket" trycks ihop. Men det blir nog bra till slut!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0