18+4

Idag var då den stora dagen och all oro och ängslan bara rann av mig som vatten av en gås. Allt såg bra ut och inga konstigheter, en stor tröst. Så nu är det officiellt = utlagt på Facebook.
Jag blev flyttad fram en dag och tiden för förlossning blev den 10/8.
Bilder:
Här är Pyret i profil, h*n ligger på mage.
Här ser vi en liten hand med tillhörande arm.
Inringad i denna bild är fotsulan.
Här har ni ju lite pyssel med att se de olika delarna.
Jag och Jonas är de lyckligaste just i dag och det hela firades med att jag köpte ett par mamma-byxor, leggings och linne.
Nu är det bara att vänta och se om det blir ett barn av detta! Men jag känner mig då otroligt mycket lugnare nu än jag gjort på många veckor.

Puss

Kommentarer
Postat av: towe

Kattis söta du, vilket fint pyret ni tillverkat ! ;) H*n kommer bli underbart söt och fin och jag är säker på att den kommer få två helt fantastiska föräldrar.. jag däremot får äntligen börja handla små kläder igen ! :D KRAAAM

2011-03-17 @ 01:05:44
Postat av: Erika

Vad kul att läsa om ert liv och framförallt lill-knodden! :)



KRAM!!

2011-03-17 @ 12:45:30
URL: http://yribollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0