16+4

Idag har jag varit in på skolan en liten sväng för att sedan åka till Domsjö och sedan hem och riva lite mer tapet. Nu känns det som att framstegen börjar synas. Imorgon ska jag köpa slippapper så jag kan slipa spacklet och sedan ska jag jobba som attan hela dagen så det behöver ju inte vara strålande sol. Är det vackert väder är det så svårt att motivera sig att jobba inomhus.

Gällande graviditeten känner jag att det inte skulle sitta fel med lite mer energi just nu så jag hinner få allt klart innan tiden tar slut. Jag vet hur det låter när andra kan tycka att det är så långt till augusti men det går fortare än man tror och jag har ju det jag gör snart, slut på glassardagarna. Nästa vecka börjar praktiken och sedan har jag fullt upp på dagarna 10 veckor framåt, sedan är det tre veckor som kanske blir lite lugnare men sedan är det ju sommarens jobb som börjar och förhoppningsvis blir jag ju bara tjockare för varje vecka.
Nu är det mindre än två veckor kvar till UL och jag kan inte längta mer till det. Känns skrämmande samtidigt som det ska bli underbart att se vad det är som plaskar runt där inne....om något?! Just nu känns det igen som att jag inte tar något för givet utan bara håller tummarna och hoppas allt jag kan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0