v 32+5

Nu var friden över. Jag har ju haft mycket funderingar i början av graviditeten och har upplevt en lugn period där jag känner mig säker på att allt går bra, men nu är det över. Jag har haft en molande värk till och från i nederdelen av buken, ungefär över urinblåsan. Det är en värk som går att vila bort och jag har därför inte bekymrat mig så mycket tills den blev mer påtaglig samt kommit och gått under två dygn.
Jag ringde min BM igår och frågade vad hon trodde, men hon var inne på att graviditeten började bli tyngre och det var det som kändes. Kunde jag vila bort det och bebisen rörde sig som vanligt var det ingen fara.
Idag har jag ont även när jag sitter stilla och tar det lugnt, men jag är själv inne på att det kan vara tarmen som bråkar....å andra sidan är livmodern hemskt spänd hela tiden idag.... jag ger det en dag till, sedan söker jag! Jag tycker också att Pyret är lite mer stillsam men å andra sidan är det något som hör till en normal graviditet.
To be continued.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0