v 31+5

Nu har Pyret verkligen spårat ur och sparkar så det inte går att missa. Ibland måste jag titta mig omkring och se om det var någon som såg för det känns som att hela jag skuttar. Det är lite jobbigt att både andas och äta men jag upplever inte att jag är tung i kroppen. Jag har ju börjat inskolningen på jobbet och det går jättebra, är inte ens svullen om benen.
Igår fick Jonas se en fot röra sig över magen och det var en häftig upplevelse att dela med honom.
Imorgon ska vi till MVC och få veta om det blir ett andra ultraljud, beroende på hur mycket Pyret har vuxit. Antagligen ligger jag över kurvan eftersom jag själv tycker att jag blivit så himla mycket större. Har försökt läsa mig till vad en hög födelsevikt kan bero på men hittar inget vettigt eftersom alla mina värden ser bra ut. Bara att gilla läget, ungen kommer att väga 6 kg och vara 70 cm.....eller? Vilket fall kommer det vara vår unge och vi kommer älska den som ingen annan.....

Puss

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Glöm inte att ALLT klär en skönhet:)

2011-06-15 @ 13:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0