Vadslagning

Man måste ju roa sig med något för att få tiden att gå och jag har startat en vadslagning på när Pyret har tänkt komma. Hittills har jag fått allt från den 11:e till den 24:e augusti, ingen tror att jag kommer få tidigare än beräknat och de flesta som gissar tror på en tös. Tro vad jag ska hitta på som pris till den som vinner då?!

Annars sysselsätter jag mig med att riva tapet i matrummet och försöka få det klart så om det blir som min lilla syster menar, att jag får den 24:e så skulle ju det, för renoveringens skull, vara bra. Jag vet än inte vilka tapeter jag ska ha men gråa blir det i någon form.

Pyret blir mer och mer tydlig med att den har rutiner, eller vad man kan kalla det, när det sover och när det är vaken samt hur aktiv den är. På kvällarna är det en mycket vaken och alert bebis och då kan man rent av retas lite och få gensvar. Nu är det mycket funderingar kring vad det är för en lite filur som är där inne och stökar, längtar tills h*n kommer ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0