Fynd från Nätra marknad

Här är ett urval av saker som Pyret redan fått, det mesta är förstås alldelens för stort men den växer väl:

Bild 1+2 är en T-shirt som Jonas bara var tvungen att köpa till Pyret men den kanske passar nästa sommar, kan vara för stor då också!
Bild 3 är en tröja som Jonas köpte när han var på Wheels-träffen i Umeå, gullig!
Bild 4,5,6 är tröjor som vi hittade idag på Nätra och bara var tvungen att ha....
Bild 7 är en overall som mormor har köpt till Pyret och jag hoppas den passar i höst.
Bild 8 är en en mössa som jag bara blev kär i på Nätra, dock kostade den 100:- men den var ju bara underbar!
Bild 9 kastade jag in bara för att visa att Pyrets babynest äntligen är klart, nu ska jag bara sy kuddöverdrag till barnrummet samt en "gardin" till barnvagnen i samma tyg.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är svårt att låta bli när det finns så mycket sött/häftigt till dom!! Väldigt roliga tryck på dom tröjor ni köpt!! Tråkigt att du har sån magkatarr, hoppas det ger med sig! Kommer ni hitåt nått snart? Saknar dig MASSOR!!! Kram!!

2011-07-12 @ 20:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0