Mödravård

Äntligen har jag fått fatt i en barnmorska som kan ta emot oss. Det blev så att istället för att gå till vår privata vårdcentral (VC) så får vi gå till en annan för att få mödravård tills dess att vår egna har skaffat sig en barnmorska. Igår ringde jag i vilket fall och bokade in två träffar, barnmorskan jag pratade med hade nog helst sett att jag kommit tidigare men vad gör man. Jonas kommer att kunna följa med på första träffen, känns skönt och så får ju han en möjlighet att fråga lite. 
De symtom jag har, än så länge är en ibland förlamande trötthet, ömma bröst och en löjlig känslighet för allt som är sorgligt, känsligt, fint, gulligt....ja det mesta faktiskt. Fann mig själv sittandes i tv-soffan, stortjutande, framför Oprah där ett antal blivande brudar skulle få varsin bröllopsklänning.....löjligt!

Funderingarna som är regerande just nu rör sig kring kommande sommar och hur jag ska lägga upp jobbet då för att på något sätt kunna tjäna så mycket jag kan innan jag går på mamma-ledigt för a

Kommentarer
Postat av: Pappa

Älskade du...du får vara lycklig....med all rätt. Men njut och var glad för att det är som det är. =)

2011-01-17 @ 21:33:51
Postat av: Rebecca

Låter som jag=) jag gråter ju hela tiden, men för min del är det "bara" PMS (^^,)

2011-01-28 @ 15:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0