Lugnet har lägrat sig

Just nu känns allt så himla bra. Igår tog jag tag i att försöka nysta i försäkringskassans regler kring föräldrapenningen och insåg lite fort att de till och med har en egen flik om man studerar och att det kommer att lösa sig. Tydligen så ligger SGI (sjukpenninggrundande inkomst) som man arbetat upp innan utbildningen vilande och tas upp om det inte varit något glapp i inkomst före eller efter utbildningen.....TOPPEN! Nu väntar ett möte med försäkringkassan nästa vecka så då får vi väl veta, svart på vitt om jag måste jobba ihjäl mig i sommar eller om jag kan andas ut! 
 
puss

Kommentarer
Postat av: Kamilla

tur att höra att de i alla fall har någorlunda humana regler!

2011-01-19 @ 13:50:54
URL: http://www.mittens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0