Bilder från renoveringen

Nu har jag kommit på vad som blivit tokigt med min blogg när jag inte kunnat lägga in bilder. Tacksam att det finns kundtjänst att få hjälp av! Men här kommer lite bilder så ni kan följa vårt projekt: "Barnrum"

De här bilderna kanske ni minns, här har jag bara hunnit riva lite tapet och plockat bort lister. Inget märkvärdigt.

Här håller Jonas på att sätta upp regler och nu har vi sågat upp golvet samt att Jonas har mätat så han nog kommer kräkas när han ser en tumstock efter detta.

Och såhär ser det ut idag, igårkväll hjälptes vi åt att markera på OSB-skivorna samt förborra och sedan borra fast dem. Första bilden är innifrån barnrummet och den andra innifrån köket. Ikväll ska gipsskivorna upp på väggen mot köket så den är klar och sedan är det bara att börja med väggen inuti rummet.
Jag tror att det kommer bli jättebra och det blev mycket större rum än jag hade föreställt mig. De är nästan 3 m breda båda två. Vi har insett att vi kommer kunna möblera barnrummet på ett helt annat sätt än jag trott. SUPER!

Jag har världens finaste sambo, och duktigast!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0