Framsteg

Nu går det framåt med barnrummet. Jag och Jonas var iväg på Byggmax och köpte material till väggen och nu är vi komplett att bygga upp den en saknar bara tid och lite mer motivation, Beijers fick sig också ett besök och lånade ut en tapetbok till oss som vi ska tumma ikväll. Jag tror vi redan har zoomat in på två-tre olika tapeter som är tänkbara kandidater så vi får se om det blir någon av dom. Den ena går i grönt, den andra i brunt eller så den tredje som är mer grå. Handlar bara om att det inte ska bli så barnigt men samtidigt vara ljust och glatt. Brunt och grått låter ju inte så positivt men det är mer ombonade färger än glada. Ikväll ska vi försöka oss på att eliminera det sista av den gamla tapeten och hoppas det går fort.
Nu ska jag och hundarna åka med insamlingen och sedan är det sjön som gäller, trots förkylning måste ju hundarna få springa av sig lite! Lär ju vara en hel drös med folk på sjön men jag hoppas de kan vara lös en del ändå!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0