33 dagar kvar

Nu är det bara 33 dagar kvar till ultraljudet och jag längtar ihjäl mig tills jag och Jonas ska få se första bilderna på lilla Pyret. Jag har funderat mycket på detta med könet men är ganska säker på att vi inte ska ta reda på det men nog hade det varit praktiskt.
På torsdag ska jag ha ett möte med Cecilia, chefen på akuten, för att diskutera hur sommaren kan komma att se ut för min del och om akuten är ett alternativ för mig eller bara önskedrömmar. Tydligen är det fler som kommer få barn eller inte vara där av andra orsaker och jag förstår att de har det tufft men jag vill absolut inte vara en belastning.
Än så länge verkar det funka som det ska, jag har en del smärta i nedre delen av buken men jag vet aldrig 100 om det är bebismagen eller matmagen som bökar. Nu håller vi bara tummarna att det ska gå lika bra resten av tiden! Känner mig faktiskt lugnare nu....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0