13+6

Idag har jag varit på möte med min chef angående hur vi ska lägga upp sommaren och om hon överhuvudtaget har planer på att vara min chef även då, och det hade hon. Jag hade svårt att dölja min lättnad när hon verkligen försökte lösa allt på bästa sätt. Det blir så att hon schemalägger mig juni och juli månad och så håller vi alla tummarna att det funkar och att jag kan jobba så länge jag vill. Jag själv har väl planer på att jobba mitt schema och sedan gå på timmar de dagar som jag kan efter det. Tiden går ju ut den 13 augusti så det känns skönt att ha två veckor på sig där det är ganska fritt hur mkt jag tar på mig om jag överhuvudtaget tar på mig något. Underbart med en chef som försöker fixa för mig!
Så det blir alltså så att jag kommer arbeta på akuten under juni och juli månad och jag skulle inte kunna vara mer nöjd!

I övrigt är allt som vanligt, nu förstår jag att man kan tro sig vara längre gången än man är: är svullen och hemsk om magen men jag vet att det bara är vätska och gaser så. Nu längtar jag tills det börjar röra sig där inne! :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0