13+3

En helt ny upplevelse är att vara dunderförkyld och gravid. Eftersom alla symtom verkar börja i lungorna på mig oavsett vilken förkylning jag får. I vilket fall så är det ingen lek att hitta lindring på apoteket som jag får äta, allt jag brukar ta får jag inte ta nu. Men jag har lyckats lista ut att Alvedon går bra liksom Terra Cough (slemlösande) och Strepsils mot halsont. Det är ingen lek.

Jag kan inte fatta att jag är så långt gången som 13 veckor och det snart bara är en månad kvar till ultraljudet. Jag var på inskrivningen på MVC och det visade sig att allt var bra: Blodtryck 135/80, blodsocker 4,9 (ej fastande) och hon lyckades få blod på en gång! Det är lycka!
Datumet för ultraljudet är 14/3 så nu är det nedräkning!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0