Vår prins är här!

Nu är han här, vår älskade prins. Han är inte bara här utan också underbar!!
Förlossningen gick bra och jag tycker att det blev en fin upplevelse och jag är mycket stolt över oss alla tre att allt gick så bra. Smärtlindringen bestod av lustgas och epidural vilket var guld värt. BM skröt över hur stark jag var som krystade en kvart innan han var ute.
Både jag och Jonas är stolta och lyckliga!

 JOEL Olof SELLGREN
Född: 110823, 4185 gr, 55 cm. Underbar och älskad från första stund, det finaste vi gjort!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, vilken lycka! GRATTIS IGEN! Han är underbar. Kramar till hela familjen :)

2011-08-25 @ 22:53:56
URL: http://yribollen.blogg.se/
Postat av: Carina

JA, klart något att skryta och vara stolt över :-)

2011-08-26 @ 11:05:58
Postat av: Marlene Sonne

Grattis till Er prins!

Njut av småbarns tiden, för den går såååå fort.

Kram

2011-08-28 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0