Ser bra ut!

Ja nu verkar det som att vi får vara hemma och föda, nu är det mindre än ett dygn tills de öppnar här i Övik och jag har inga känningar att det skulle vara något på G.
Inatt har jag sovit otroligt illa, vaknat flera gånger och haft svårt att somna om, haft mkt tankar som snurrat i mitt halvvakna huvud. Resultatet av en pissig natt blir ju naturligtvis en dålig dag eftersom jag är trött, har hjärtklappning och kallsvettas vid minsta aktivitet.
Jag har sån tur att min älskade man är hemma och tar hand om mig en dag som denna, just nu håller han på att göra lunch till oss och sedan ska jag vila. En kvalificerad gissning är att blodtrycket är ytterligare förhöjt imorron och då får vi se om BM drar igång det med sin undersökning eller om hon kontaktar BB för en bedömning. Jag vill verkligen inte vänta till den 22:a när vi har tid på spec. mödra.
Det hade ju varit skönt om förlossningen kunde dra igång av sig själv så jag slipper bli igångsatt.... Bara att hålla tummarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0