En fin dag

Idag sitter jag och pojkarna ute på gården och myser i solen, Pyret stökar runt med mina organ och Jonas jobbar. Jag har rivit lite tapet och är snart klar med det straffgörat....sedan ska bara nya tapeter väljas ut och sättas upp.
Ikväll blir det uppvaktande av svågern Fredrik som fyller 40, GRATTIS!

Nu längtar jag till nästa vecka, trots att det bara är måndag. Då är Jonas hemma och ledig och förhoppningsvis kommer vi hinna göra klart lite här hemma så vi är förberedda på riktigt när Pyret kommer. Igår hade jag två rejäla förvärkar och hade jag inte vetat bättre hade jag trott att förlossningen hade satt igång....men jag har ju å andra sidan inte haft så mycket förvärkar så det är väl dags nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0