Could it be?!

Kan det vara så att det är värkar som har satt igång nu? Jag har molande värk (väldigt lik kraftig mensvärk) samt att jag har sammandragningar och att smärtan strålar ut mot ryggen....låter som värkar för mig. Nu försöker jag klocka dem och får det till fem minuter men det känns som väldigt tätt för att vara bara i början. Nu ska jag hålla igång lite och försöka få lite gjort här hemma så att det drar igång.
Vilken tur att surströmmingen från igår antagligen har kommit längre ner än magsäcken så jag slipper förgifta hela BB om jag skulle kräkas!! :S
Nu räknar jag med att åka in ikväll eller inatt....tror inte att detta kommer att gå så fort att det blir något tidigare. 20/8 var tydligen ett bra datum!! :D
Håll tummarna att det är på riktigt och inte förvärkar nudå! Vi får se hur det utvecklas....

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag ser verkligen fram emot att se den första bilden på Pyret..... <3

2011-08-20 @ 16:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0