A waiting-game.

Fortfarande väntar vi på att vår älskling ska komma till världen. I helgen var jag på stan med Karrå, Karin och Leah och det gick bra tills det var dags att åka hem, då fick jag en otrolig förvärk så jag måste ha sett ut som en anka där jag vankade fram.
Idag har vi varit på namngivningsfest hos yngsta grannen, Matilda Christina, samt att hennes mamma Lizette firade sin födelsedag. Det var ett trevligt kalas men energin från min sida är inte den samma och innan det var över så kände jag att det var dags att gå hem.
Nu går mitt resonemang kring Pyret så att om h*n har stannat inne så här länge kan det gått få dröja i ett par dagar till så vi får vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0