Valborgsmässoafton och tankar på framtiden

Idag är det Valborg och jag, Jonas och pojkarna var till Bussbyvallen för att titta på brasan. Egon skötte sig jättesnyggt och brydde sig inte om annat än barnen som sprang och lekte. Att det small gjorde honom ingenting.
På vägen hem började jag fundera på framtiden och konstaterade att nästa år har jag och Jonas en barnvagn med oss.
Pyret är vild som vanligt men det leder också till att jag blivit lite bortskämd med att alltid kunna känna rörelser. Och nu är jag ju inte lugnare lagd än att jag var jätteorolig igårkväll när det inte rörde sig så mycket som det brukar. Men idag är jag lugn för nu är det fullt upp igen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0