Renoveringsframsteg

Sådär ja! Då var taket målat klart, väggarna står beredda för tapetsering och jag funderar starkt på att starta upp det projktet ikväll om jag törs.... Ska bli spännande att tapetsera för första gången!
Jag har beställt rottingväv till elementskyddet och sedan är det bara lister till tak och golv samt foder runt dörr och fönster som ska shoppas innan det är klart. Ja och sedan kanske vi måste köpa en dörr också!
Helt otroligt att man faktiskt kan bli klar med något i det här huset. Nästa projekt är att spackla, slipa och tapetsera i matrummet eftersom det där nu står en vägg som är ren gips och det är inte vackert!
Sedan tror jag att Jonas och jag måste spara på oss lite pengar så vi kan köpa garderober till sovrummet och kanske få något att hända där också....ser ju för taskigt ut. Sedan om det inte blir storprojekten som kök och badrum ska nog hallen få sig en duvning.....men vardagsrummet skulle ju vara skönt att få klart. Å andra sidan skulle källaren behöva rustas så vi kan få bort lite saker uppifrån.....
Mycket funderingar nu, och mitt i allt detta ska vi föda barn och anpassa livet till det!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Han som tog bilderna har inte just nå hår, så från han är det nog inte isf.

2011-04-21 @ 13:20:34
URL: http://leezah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0