Projekt på G

I helgen har jag varit i Dorotea på dop av Felicia, min Annas lilla tös. Karrå och Leah fick sig ju en liten påhälsning också och Karrå fick känna Pyrets sparkar x2. Underbart vad äkta det blir när andra får känna!

Ikväll när jag kom hem började med projekt Babynest och när jag sytt så långt jag kunde med de saker jag hade så konstaterade jag att mitt val av tyg inte passa till varken barnrummet ELLER barnvagnen. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra med den men nu har jag ju sytt den så långt och konstaterat att jag kan sy dem. Får se om jag säljer den eller ger den till en kompis, vilket som ska den ju komma till användning. Kanske ska passa på att testsy en amningkudde i samma tyg och ge det som ett set!

Framstegen i barnrummet går bra, Jonas har inhandlat taklisterna och nu ska de bara målas innan de åker upp. Sedan är det bara golvlister och foder kvar innan det är sånär på klart. Projekt fönster/fönsterbräda/elementskydd ska väl köra igång också!

Nu ska jag duscha och sedan titta på veckans avsnitt av Offspring innan sängen ropar. Imorron ska jag och Egon åka ner till Nordvik på utställning där jag ska vara ringsekreterare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0