Inköp i massor

Har precis konstaterat att det kanske är dags att inhandla, allt efter som, det som behövs för att inte åka på en rejäl smäll sedan. Barnvagnen i tidigare inlägg blev tyvärr såld innan vi hann köpa den, det var en Emmaljuna duo edge och jag skulle verkligen ha velat ha den. Funderar nu på om det kan vara lönt att sitta i bilen till S-vall för att köpa en vagn men det känns långt.
Idag har jag hittat något som någon gärna får köpa i present till oss ett Babynest.
Verkar ju hur mysigt som helst. 480:- med frakt till barnvagnen, sängen, soffan etc.

Det var dagens tips, nu ska jag fortsätta leta barnvagnar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom där babynest verkar ju toppen bra, jag blev kär ;) nästa unge ska ha en ;P.. Jag minns att när jag la amningskudden som en korv runt Leah när hon var lill-liten så sov hon som skönast förutom i famnen såklart.. & hon låg ju som sagt i barnvagns insatsen bra länge & sedan i sin säng la vi täcken runt för då vart hon som tryggare =) Tror på de där ja!

2011-04-20 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0