23+2

Jag har ju, under en längre tid, varit obeskrivligt trött. Jag slocknar som ett ljus på kvällen, kan inte koncentrera mig på dagarna och är otroligt orkeslös. Igår bestämde jag mig för att kolla ett blodvärde då det inte har blivit bättre och mycket riktigt så låg det på 116 medan jag, på inskrivningen hos BM låg på 140. Kanske inte så konstigt att jag är trött.
Idag ska vi göra oss av med lite grejer så vi får plats för alla nya grejer som kommer med ett barn. Igår inhandlade den blivande pappan en jättefin spjälsäng och just nu är det bara en barnvagn som skulle ha inhandlats.
Ikväll är det också klassfest så jag hinner nog inte måla taket som jag hade tänkt men det kanske hinns imorron.

Igår var vi till Umeå för att lyssna/titta på Jeff Dunham och Pyret opponerade sig vilt när ljudet blev för högt. Mycket tydligt att h*n hör vad som föriggår utanför sin egen lilla värld.

Puss

Kommentarer
Postat av: Karrå

Mys med bebis rörelser! Tur tiden går rätt snabbt för jag vill mysa med mitt syskonbarn nu =D



Kram på er båda två! =D

2011-04-20 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0