22+6 och renovering

Nu går det framåt med renoveringarna. Idag har jag, trots smärta i rygg och höft, slipat klart och dammsugat + skurat rummet samt täckt golvet med golvpapp:
Från hallen sett
Inifrån rummet
Såhär ser det ut nu och det är laddat inför att tvätta taket samt måla detsamma och sedan är det bara tapeterna och listerna som ska upp innan det är helt klart.

Som sagt så har jag problem med min vänstra höft och ländrygg och tyvärr misstänker jag att det är foglossningen jag känner av. Men tyvärr har jag inte tid att känna av det så jag får blockera känslan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Marla

Ambitiöst, det ser fint ut.

2011-04-26 @ 15:55:33
URL: http://renovering-falun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0