Nya prover

Idag ska jag iväg på sjukhuset för att lämna nya prover på KKM, de ska kolla om HcG (grav-hormoner) har stigit eller om de ligger kvar på samma nivå. Detta för att de ska kunna utröna om det rör sig om ett utomkvedshavanskap (långt ord.....) eller inte. Nu känner jag mig ju ganska trygg i att det inte är så men nu känns det lite som när jag gjorde det andra gravtestet....känslan av att "tänk om det är negativt" infinner sig! "Tänk om det bara var en dröm.....". Spännande på torsdag och höra vad Åsa har att säga!

puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Håller tummarna allt jag kan....älskar dig

2010-12-13 @ 21:51:36
Postat av: minsta lillasyster

jag håller också mina tummar. och jag tror det är några fler i det här huset som gör det också.

Jag väntar på att få tummen upp av dig så jag får gå lös på Penneys barnavdelning ;)

älskar dig! póg <3

2010-12-14 @ 12:14:40
URL: http://quitesimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0