Kortvarig paus

Den där lättnaden jag beskrev i torsdags blev tyvärr kortvarig eftersom jag på kvällen hade en medelstor blödning och hela min värld skakades! I helgen har jag och mamma varit i Stockholm och jag har funderat på detta mest hela tiden, tänk att något kan ta upp min tankeverksamhet så totalt. Det blev i vilket fall bara den blödningen på torsdag kväll och inget mer, mamma lugnade mig med att Åsa nog petat lite på slemhinnan och det var den som blödde. Men jag är inte fullt lika säker!
Imorse ringde jag till KKM igen och förklarade min nya oro och att jag ville ha det där ultrljudet som Åsa erbjöd mig. Så den fjärde januari ska jag få göra ett nytt för sedan är det ju inskrivning på MCV (MödraVårdCentralen) som gäller och då vill jag veta att allt är lugnt!
Nog är det så att få reda på graviditeten tidigt bara gör saker besvärligare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0