Illa, jag mår iiiillllaa......

Fy bubblan!
Nu kommer de symtom som alla pratar om, jag blir mkt chockad om inte HcG har stigit eftersom det känns värre....eller kanske det är nervositeten som spökar!? Vilket som så mår jag kräk-illa idag och vill bara krypa ner under täcket igen. Jag har ju aldrig några problem att stoppa något i munnen men nu är det svårt att tänka: "ja, men det går över om jag äter något". Tog bussen hemifrån och bad en stilla bön om att jag inte skulle kräkas på bussen, hoppade av och gick på hemköp, köpte en wasa-sandwich och proviva och hoppas att detta ska göra susen!
Nu längtar jag otroligt mycket till imorgon när jag ska göra mitt andra ultraljud och kanske få en bild av att det är OK. Igår var jag in på www.growingpeople.se och läste om missfall (jag vet: DUMT) och hittade en länk om missfall, myom och graviditet. Jag kom ihåg att Dr. Nadja sa att jag hade ett myom i livmodern och nu är jag ju då nervös över att det var det som Åsa såg, den där lilla "blåsan" på 3 mm. Men, nu håller vi tummarna igen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0