Äntligen har det hänt!

Jamen då kör jag igång med den här, ännu lite hemliga, bloggen. Här kommer jag att skriva det jag vill dela med mig av min graviditet, vår växande familj och allt som händer runtomkring.

Ja, ÄNTLIGEN har det hänt, äntligen har jag fått ett plus på stickan och nu är det vår tur efter all denna väntan och längtan. När jag tänker på det hade det inte kunnat komma mer lägligt eftersom jag snart är klar med utbildningen och hinner till och med jobba lite innan det är dags.
Än är det mycket, mycket tidigt men jag har bestämt mig för att njuta så länge det varar....ja det låter illa men lite så är det, jag går bara och väntar på att det ska "ta slut".... Både jag och Jonas är lite försiktgt hoppfulla att det ska vara vår tur hela vägen nu. ´

Kommentera gärna det ni läser för det triggar mig att skriva eftersom jag då vet att det finns de som läser!

Puss

Kommentarer
Postat av: lillasyster

vi här på andra sidan vattnet håller alla tummar som går och är så fruktansvärt glada för er skull <3

2010-12-09 @ 21:46:08
URL: http://quitesimple.blogg.se/
Postat av: Anna J

Hihi, vad roligt att du har startat en blogg. Och som du vet så är jag superglad för er skull och önskar all lycka :)

KRAM!

2010-12-09 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0